Tillbake i Oslo

Nu var man tillbaka igen. Har suttit här med Lotta & pratat igenom sommaren som gått. Men kan man verkligen kalla det för "sommaren som gått"? Är sommaren verkligen slut, redan? Nää. När jag landade på Gardemoen fick jag faktiskt se en klarblå himmel : ) Lite skillnad mot för det regniga & ruskiga Sverige. Eller, kanske ska vara tyst så att inte regnet letar sig hitåt!
Resan gick iallafall bra. Planet var lite försenat, och jag fick sitta bredvid en pratande dansk som jag knappt förstod någonting av. Att han satt & drack whiskey gjorde inte saken bättre, inte i prat-glad-het. Jag gjorde iallafall så gott jag kunde och log lite sådär oskyldigt när jag hade sagt "va?" tre eller fyra gånger. Väl hemma i lägenheten möttes jag av tre glada flickor som har mycket att ta igen efter de här 4 veckorna utan varandra!

Nu känns iallafall nästan allt som vanligt. Har bara inget eget rum att vara eller sova i längre, och det mesta känns seriöst ganska rörigt. Men imorgon flyttar vi och hoppas på att få ordning på det mesta. Får dela säng med Josse inatt, eller helt enkelt ta soffan! Är ganska så jätte trött efter den här dagen, så jag kan nog somna varsomhelst..

Dags att borsta gaddarna!
Nattinatt


Utsikt från flyget

Kommentarer
Postat av: Mamma

Skönt att resan gick bra och att du är framme. Hoppas flytten går bra, kom ihåg att ta allt med dej. Ha det.

2008-08-06 @ 06:34:21

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0