Faster Elin har hälsat på

Hela den här dagen har spenderats hos bror Martin & hans familj. Enya hade blivit så stor! Våran lilla rödtott : ) Ingen vet väl egentligen var det röda håret kommer ifrån, men oj så söt hon är! Hon kommer nog bli en riktig blondie hon med framöver : ) Douglas hade vuxit som en tok, och vi spelade fotboll & gungade mest hela dagen. Jätte kul att träffa er! Jag som faster Elin har ju inte riktigt haft tid på senaste tiden, men jag lovar att hälsa på nästa gång jag kommer hem också! Jag har ju iallafall en gång att ge igen på Martin, som väckte mig med Enyas bajsblöja när jag låg & tog en nap i soffan :P Ni skulle sett vilken jäkla reaktion det blev!


Det dregglande matvraket


Dogge, Enya, jag & Flisan


Skillnad på storlek?


Nyp i näsan

Nu ska jag bara hoppa in i duschen, sen är det dags att bege sig till Tierp. Robin har kommit hem och här ska ätas lakritsnappar och kramas framför tv:n : ) Kommer antagligen inte hem förrän på söndag. Imorgon är det iallafall Lövsta som gäller! Sista partyt i Sverige på ett tag..  

Kommentarer
Postat av: Linda

nej jag ska tyvärr inte dit :( har inte råd. synd för det hade varit kul att träfas. puss

2008-08-01 @ 19:14:40
URL: http://liwa.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0