En dag kvar

Då sitter man här igen, bland en hel hög med kläder & annat som ska få plats i resväskan tillbaka till Oslo. Imorgon är det alltså dags att fara "hem" igen. Det är blandade känslor den här gången. Mestadels kommer det bli hur kul som helst att träffa mina brudar igen, få flytta in i nya lägenheten, börja jobba, och bara det att få åka trikk, t-bane & gå ner till Kiwi och handla mat. Jag har saknat det mesta som har med Oslo att göra. Samtidigt finns det någon som drar mig tillbaka. Någon som jag inte vill lämna kvar här hemma. Någon som jag vill kramas med hundra dagar till! Det kommer bli jobbigt, det vet jag. Saknaden kommer bli stor. Men man får helt enkelt ta en dag i taget, och inte glömma att tänka positivt.

Helgen har iallafall varit kanon. Mys hela fredagen, dansa loss på Heartbreak på lördagen & ännu mera mys på söndagen. Kom hem för ett litet tag sen, men ska iväg tillbaka lika snabbt igen. Ingen tid får gå till spillo!


Trust

Kommentarer
Postat av: sara

kanske inte har några mysiga boaormsarmar, men bara så du vet kommer iaf jag sakna dig grymt mycket när du åker igen...

2008-08-04 @ 16:40:39
URL: http://sararan.blogg.se/
Postat av: sara

Haha ja jag vet inte jag, men de e som du säger, vill iväg o göra ngt otippat, men de som känns så dumt är ju att börja en utbildning som man inte har en aning om hur den är eller innebär typ, o hoppa av jobbet och ansöka om studielån och sen kanske man hoppar av direkt liksom, men jag ska tänka lite till på de :) Ja det var väldigt tråkigt, men får komma och hälsa på och du med, tur vi har internet iaf haha. Ja alltså Kent var grymma, lasse var bättre än i visby och håkan va typ bäst :) Så där missade du verkligen något, nästa sommar är de du som ska med på yran! Tack för den här sommaren iaf systra mi :) FLyg försiktigt så hörs & ses vi snart igen!! Love <3

2008-08-05 @ 10:24:02
URL: http://sararan.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0