Gisle Wink & Byggare Bob sitter på Burger King

Hei venner!
Inte fick vi något internet igår som det var sagt, så det kommer väl någon annan dag skulle jag tro. Man blir ganska låst av att inte ha internet, men samtidigt är det skönt. Mamma ringde mig idag och hon var helt upprörd över att hon inte hade fått tag i mig på de senaste dagarna. Mobilen gick inte att ringa på och internet funkar inte. "En Elin utan mobil & internet är inte min Elin", sa hon : ) Kanske ligger någonting i det. Nu sitter vi iallafall på Burger King där det är fri tillgång till Internet. Känns lite drygt, men vad ska man göra? Har ju massa mail och grejer som jag måste kolla hela tiden.

Nu har jag iallafall fått jobb. Jag och Josse ska börja på Kundtjänst på Viasat på måndag. Verkar jättebra allting. Bara ungdomar som jobbar där, och det verkar som att det kommer bli kul. Bra sammanhållning och så hittar de på massa grejer utanför jobbet. Ett bra sätt att lära känna flera folk på, så det ser jag verkligen fram emot!

Nu är det väl dags att bege sig hemmåt igen, men först lägger jag ut lite bilder från våra maskot-jobb den senaste veckan. Nu i helgen blir det en tvådagars med Fiffi och Kurt (har ingen aning om vilka de är!)

Ta hand om er!

Torsdag-fredag den 7-8:e augusti, Kolvereid


Vårat plan

Innan vi landar i Trondheim

På den 5 timmars långa vägen mötte vi alla möjliga krabater

Manuset

Våra huvuden

Grishuvudet på!

Såhär ser man ut innan huvudet åker på ; )

Familjeshow med Gisle Wink (=vi)


Jag (grisen) & Josse (kossan) in action

Tåga lite

Utsikt från hotellet

Lördag den 9:e augusti, Kongsvinger Maraton


Josse som Byggare Bob (jag var showkoordinator denna gång, så jag var inte utklädd)

Visst är vi söta? : )

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jättesöööta! Kul att få lite bilder igen, ha de.

2008-08-14 @ 09:23:10

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0