Nu är jag hemma

Då var man hemma i Sverige igen. Eller, vad ska jag egentligen kalla hemma nu? När jag åker tillbaka till Oslo säger jag ju att "Nu är jag hemma i Oslo igen". Men vad gör det om man har 2 hem egentligen? Det är ju 2 hem på 2 helt olika vis.. Äh, Östervåla kommer jag alltid kalla hemma var än i världen jag bor, and that's it. 

Flög från Oslo kl 08.00 imorse, kom till Arlanda 50 min senare och var väl hemma här runt 12.00. Sov i princip hela vägen eftersom vi bara sov någon få timme i natt. Känns iallafall skönt att vara här! Inga måsten, ingen stress. Bara ta allt som det kommer, och denna gång har jag inte någonting att planera in mina lediga dagar med, förutom julafton m. familjen imorgon & party på juldagen. Annars ska jag bara göra exakt det jag känner för. Vila vila vila, måste jag göra iallafall. Har varit mycket nu på sista tiden.

Nu är det mat, och jag ska försöka få i mig lite av den wooken som står på bordet. Har fått världens magknip av alla tuggummin som jag tryckt i mig pga provsmakningen som jag hade fått i brevlådan.. Men det var ju iallafall gott för stunden! 

 

Oslo - Stockholm

Kommentarer
Postat av: josse

ååå så skönt det är att va hemma nu! :D

kos dej ordentligt nu darling! saknar dej redan.

PUSS OG KLEM <3

2008-12-23 @ 20:28:22

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0