Stavanger över helgen

Good morning sunshines!

Jobbet kallar. Har varit ganska lugnt nu på morgonen men efter lunch kommer väl ruset.. Ska bara jobba till kl. 12.50 så det är skönt!

Nu i helgen kommer jag och Jossis befinna oss i Stavanger. Ska jobba som Tom & Jerry och Gisle Wink i någon timme på lördag & söndag, men får bo på hotell från ikväll till på måndag. Skönt att koppla av med hotellfrukost & ev. spa varje dag!  Josse har även fixat VIP på den grekiska restaurangen Akropolis - Time to chill =)
 
Ha en riktigt bra lucia nu, men spara några lussebullar till mig då det inte finns sånt här!



Me and honey

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hallu, jag har bakat jättegoda saffransbullar i år. Lite annorlunda, sparar några tills du kommer hem. Hoppas ni får roligt i helgen. Ha de.

2008-12-12 @ 17:38:26
Postat av: sarA

HEEEEJ. lever men har inget internet,lånar chark-lottas :) här är det skiiiitbra, fest varannandag o kul på ica jobbet!! kommer hem 23-26 e över jul så då lär vi ses!!! SAKNAR DIIG MASSA

2008-12-16 @ 17:14:45
Postat av: Anonym

HEEEEJ. lever men har inget internet,lånar chark-lottas :) här är det skiiiitbra, fest varannandag o kul på ica jobbet!! kommer hem 23-26 e över jul så då lär vi ses!!! SAKNAR DIIG MASSA

2008-12-16 @ 17:15:14
Postat av: Anonym

Hej! Får jag bara fråga om du har en header eller inte? För jag kan nog inte se den, det är typ bara en vit ruta:/

2008-12-16 @ 17:17:54
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0