Det finns nog inget ont i mig ändå

Det var ett tag sedan jag var ensam hemma. Idag är jag det. Blandade känslor. Det låter som att det är värsta stora grejen, men saken är den att jag ALDRIG är ensam längre. Då känner jag mig plötsligt ensammast i världen när jag väl blir det, och då börjar tankarna rulla...... scärry. Hur ska jag klara mig i framtiden?

Har känt mig så sliten både idag & igår, och hoppas att den här lilla kurir-dagen hjälper. Tog en låååång, varm dusch med hårinpackning, peeling, brun utan sol och nagelfixning. Så nu känner jag mig lite piggare, iallafall fräschare. Sitter nu bara i handduk & lyssnar på fina låtar och funderar på att slänga iväg ett litet sms..  Ska iallafall lägga mig under täcket tidigt ikväll, och kanske fälla en liten tår? Nej blä, tröttheten har helt tagit över mig idag.. sorry.

Egentligen är jag fortfarande den glada Elin. Som Marius sa idag: De finnes nok inget vont i deg Elin! : )


Josse, Marius & Jag


Karpe Diem - Stjerner

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0