Snön har kommit hit

Godmorgon!
Se! Jag sov som en tok som jag sa att jag skulle göra. Så himla skönt. Så nu sitter jag här och äter gröt och ska snart åka upp till Holmenkollen med Åsa för att promenera lite. Det har kommit snö till Oslo! Wiih, och det ligger till och med kvar. Får hoppas att det kommer ännu mer nu när det börjar närma sig jul. Tänk, 18 dagar kvar till julafton! Och jag kommer bara vara ledig 3 dagar av dem 18. Kanske lika bra det så att det går undan, för nu vill jag hem och mysa med familjen!

Ikväll ska vi på julbord med jobbet. Mitt livs första julbord med jobbet! Ska bli riktigt skoj då vi alla är ungdomar, och då vet man ju aldrig hur det kommer sluta. Hälften norskar, hälften svenskar - vilka vinner snappsvisorna? : )


Julmarknad nere vid Aker Brygge i förrgår (utan snö)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hallo, så fint det verkar vara nere vid Aker Brygge blir väl ännu finare med lite snö. Här regnar det, men lite snö är det kvar. Hoppas ni får kul på julbordet. Ta det lugnt med sillen o snapsen. Ha de.

2008-12-06 @ 19:20:55

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0