Näst sista dagen för år 2008

Hoho.
I'm alive!
Dock har jag kännt mig mest som en stor påse slakt enda sen jag kom tillbaka hit. Har kännt mig febrig & hängig, och jag får väl egentligen skylla mig själv då jag inte vilade upp mig som jag skulle behövt göra. Var knappt hemma någonting alls, men alltså, det handlar ju om att prioritera. Jag hann ju träffa alla som jag ville träffa (alla utom storestorebror & co =/) och jag hade ett riktigt roligt jullov! Blev så rastlös så fort jag var utan sysslor i 2 min, så det var väl lika bra att hålla igång. Men nästa gång jag kommer hem så lovar jag, mamma & pappa, att stanna hemma mera!

Imorgon är det nyår, det vet ni va!
Så vi hörs nog till nästa år ; )

♥ Gott Nytt År på er ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallo, hoppas jag inte smittade dej med min förkylning (det vore faktiskt konstigt om jag gjorde det). Du kanske inte tålde starkglöggen, haha. Emil är bättre nu, har fått penicillin. Har lite frågor o funderingar men det får vi ta på telefon. Ha de och GOTT NYTT ÅR!!!

2008-12-30 @ 19:57:15

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0