Inte helt hundra

Hei.
Idag har min hjärna legat 2 steg efter hela morgonen. Kändes som att jag inte var närvarande på jobbet överhuvudtaget. Jag visste inte vad jag babblade om i telefon, jag såg knappt vad som stod på dataskärmen, händerna skakade mer än vanligt, jag hörde i syne (?) och var allmänt seg. När Rune sende ut mail om det var någon som ville gå hem så valde jag att vara en av dem. Jobbade totalt 2 timmar. Så nu ligger jag under duntäcket, framför tv:n, med naturgodis & rädisor bredvid mig. Mycket mer anpassande för mig denna dag! Ska väl iallafall försöka ta mig till gymmet lite senare, för jag vet att jag blir mycket piggare av det.. eller så får det bli en långpromenad. Time will tell.

Annars då? En till helg har passerat. Maskotjobb på både fredag & lördag. På fredagen var det Kurt som gällde, och på lördagen var det Pingu. Inga skandaler skjedda denna gång : ) Vi hann även med en utgång i lördags varav jag var den enda som lyckades behålla lagom nivå hela kvällen/natten! Men jag förstår de andra då det var 2 för 1 i baren, haha.


Pingu, here we come!

Pingu på promenad

Har man ramlat så har man ramlat = omöjligt att komma upp
Ja då ligger man där, haha


Tillslut kom jag upp iallafall, och var redo för nästa omgång!

På Kløfta senter

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hallo hallo, hoppas du är piggare idag. Det såg roligt ut på korten när du ramlade,hahaha!!!! Du måste väl ha hjälp att komma upp förståss. Det kanske blir för mycket att jobba både vardag o helg???? Ha de.

2008-12-02 @ 15:07:09

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0