Innan allt försvinner

Hej efterlängtade fredag!
Snacka om att den här veckan har gått fort! Jag tog chansen och gick hem tidigare idag. Lunchade med Marcus, och gick sen ner på stan en stund och råkade köpa på mig ett par jeans. Det är inte ofta jeans sitter bra på mig, så nu när jag äntligen hittade ett par Fornarina så föll jag pladask! Jag bara måste ha dem, och så blev det alltså. Priset får faktiskt vara obetydligt den här gången.

Alla julklappar är nu klara. Så skönt! Men var är julkänslan? Idag har det varit som vår ute. Solen har skinit och fåglarna har kvittrat, ingen kyla. Vad jag hörde så skulle inte vintern komma hit förrän runt den 5 januari, så det är väl bara att vänta då. Men snart bär det av hem till Sverige för ett litet jullov! Då hoppas jag att det bjuds på snö (och lussebullar & glögg, hehe)

Ska ev. på avskedsfesten till Klara & Lovisa ikväll, som flyttar ifrån Oslo imorgon.. Kommer ju sakna de söta tjejerna. Och hur mycket kommer jag inte sakna tokiga Åsa när hon åker ut & reser i vida världen egentligen? Det är det här som är nackdelen med Oslo.. Vänner kommer och vänner går. Men klart man kommer ses igen! Tror inte att Åsa är riktigt färdig med Oslo faktiskt ; )

Nej nu ska jag hjälpa Glenn att få igång sin Viasat-box. Tänk att det krävs en kvinna vid namn Elin för det!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hallo, läste just i aftonbladet att det hade brunnit i Oslo igen, i samma område!! Vad händer? Hoppas allt är bra med er. Här hemma julstökar vi. Ha de.

2008-12-20 @ 17:20:29
Postat av: åsa

kommer sakna dig massor ju ditt flummo =/

2008-12-22 @ 09:30:36

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0