Katt-Jögge

Hei.
Ja, lagom nu till jul har våran tvättmaskin gått sönder. Den tvättar i ca 5 sek, sen är den klar. Jätte rent hinner det bli.. Så idag fick vi låna Marcus & co's nyckel för att gå dit och tvätta. (Marcus som förresten har börjat på vårat jobb nu, kul!) Hur som helst har Josses & mitt rum varit fullsmockat med tvätt, har knappt sett golvet, men idag ska vi ta saken i egna händer och gå till dem & tvätta. Även lite julklappar ska inhandlas.

Förresten, har ni sett att vi har fått ett husdjur? Se här! Jag som har velat ha en katt här i lägenheten länge, nu har jag snott grannens! Katt-Jögge heter han, och han brukar få makrill av mig. Kan vara därför han återkommer lite då & då : ) Kanske ska ta och låsa in han här i lägenheten för evigt? Han är ju så söt.. 


Katt-Jögge på besök hos oss

Kommentarer
Postat av: åsa

hahaha katt-jögge! perfekt namn på vår lilla sötnos!

2008-12-18 @ 00:38:39
Postat av: hanna

MÖBELN PÅ JULDAGEN ELIN!!!!!!!!!

2008-12-18 @ 21:43:15
URL: http://ladystardust.blogg.se/
Postat av: johanna

men hallå, kommer katt-jögge på Lördag eller? =)

2008-12-18 @ 22:23:32
Postat av: Mamma

Hallo, nu är det mindre än en vecka innan du kommer hem, skönt va? Synd att du stannar så kort tid. Du måste bara vara med till Martin på annandagen. Det blir nog fullt upp för dej. Ha de o välkommen hem.

2008-12-19 @ 12:39:59

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0