Dags att bysse lalle

Idag har jag städat. Det var min tur att ta hallen, så det blev en grundstädning där! Konstigt nog kommer det vara lika stökigt där i morgon, men det är smällar man får ta när man bor 5 st i en och samma lägenhet. Jag kommer bli så sällskapssjuk när jag flyttar hem / flyttar själv / flyttar till något ställe där jag inte har 4 andra i närheten.. Det märker jag redan nu, när ingen är hemma här utom jag (har nog bara hänt 2 ggr). Då känner man sig ensammast i världen och bara längtar tills någon kommer hem. Det är sjukt. Förr tyckte jag verkligen om att vara själv, men nu är det helt annorlunda.

Hur som helst är alla hybelkaniner (=dammråttor på norska) borta i hallen nu, och jag kan stryka ett streck över mitt namn på vårat städschema! Nu kan jag bysse lalle (=sussa) med gott samvete! : )

image1496
Akerbrygga

Kommentarer
Postat av: hanna

Här är ett litet mail om Gotlandslägenheten! :)

Hej Hanna!

Objekt 6133 är idagsläget ledig V 30 20-27/7, tyvärr så hyr vi bara ut hela
veckor under högsäsongen, ni kan hyra hela veckan och komma och gå som ni
vill.Den kostar 4.300:- för V 30. Tillkommer en bokningsavgift på 200:- samt
att ni kan teckan ett frivilligtavbeställningsskydd på 200:-.

Hör av er om ni önskar boka, vi hjälper er gärna med att boka in er på båten
också, kostar inget extra att boka den genom oss.

Ha en trevlig dag Mvh Marica Gsl

2008-02-13 @ 07:24:39
URL: http://ladystardust.blogg.se
Postat av: hanna

Men de är ju den lägenheten vi snacka om igår :P Och hallå. man åker båt till Gotland so you know ;) Gotlandsbåtarna!

2008-02-13 @ 07:49:09
URL: http://ladystardust.blogg.se
Postat av: sara

hahahahahahahaa virrhöna :D gotland är liksom en Ö!

2008-02-13 @ 08:10:22
Postat av: hanna

HAHAH! ja herregud.. Men om du vill lilla Elin så kanske vi kan åka lite utflyktsbåt! :) Den med jacuzzin it is, tycker jag med. Vem vill ringa och boka? Inte jag! :)

2008-02-13 @ 08:49:01
URL: http://ladystardust.blogg.se
Postat av: sara

vi ska BILA NER :) du anar inte hur grym jag är på att köra nu, så snart är biffen fixad ;) och vilka vi blir. ja vi måste se till o höra med folk ordentligt nu. är josse på eller? annars e iaf jullan på och så ska jag höra med charlotten och lollo, för vi kan ju iaf åka typ7 pers, alltså 2 bilar. how about it . o vad sägerdu om yran? PUSS

2008-02-13 @ 08:49:16
Postat av: Anonym

ja gört! jo men yran it is! hallå hallå hallå, some banking some bäver. men jo jag tkr vi åker hem emellan o åker partytpget upp, fett värt! men visst lär vi få ihop typ 7 pers. fett värt isf :) sen tror jag nästan de e nödvändigt att bila ner så vi liksom kan ta oss till bad m.m.

2008-02-13 @ 09:16:11
Postat av: Anonym

hahaha hoppas dom har snälla poliser där nere bara ;) haha men man kan ju lätt göra både och. lr så bokar vi gotland. och sen får vi liksom se när sommaren börjar komma närmare om yran lockar mer. isf är de ju bara att åka då. finns typ alltid biljetter kvar så de e nog ingen fara :)

2008-02-13 @ 09:56:18
Postat av: Anonym

precis. smart plan där:) ja de blir nog inte den billigaste semestern. kanske resan och boende går på 1500 /person. sen är de ju upp till var o en liskom. men duuu, du lär komma hem o fira din 20års dag :D visst är de den 10 april vavav?

2008-02-13 @ 10:23:51
Postat av: hanna

Tycker vi slår till med :D Men frågan är ju när måste betala, för jag kan inte göra det nu på ett tag jalla fall..

2008-02-13 @ 10:57:53
URL: http://ladystardust.blogg.se
Postat av: sara

åhåå men vad roligt :) då blir det ett hejdundrands party! haha 1,7 km är en bit. men det fixar vi nog. är kanske som från dig till biblioket i våla :P tror jag (A) vi kanske får låan cyklar också! ja men vi bokar huset, jag har skickat ett mail som jag väntar svar från också. men SENSÅ så hör du med josse också o jag med di andra. bla blaaa. puss

2008-02-13 @ 13:03:06
Postat av: hanna

Alltså jag vet inte när man ska åka. De där med yran, ska vi direkt opp dit? Det där yrantåget var väl rätt kul annars?! :)

2008-02-13 @ 13:11:04
URL: http://ladystardust.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0