Det värsta Trafikkaoset i mina ögon

Oh gosh. Jag trodde aldrig jag skulle komma hem levande från jobbet. Det blev världens snöoväder där jag jobbar, så bilarna utanför åkte av vägen en efter en & krockade & sladdade. Lite läskigt att se på faktiskt, men samtidigt lite kul :P Alla på jobbet stod i fönsterna och kollade ut och skrek: "Ååå, fy flatan! Det må va de vaersta jeg sett!" Ja, faktiskt. Har aldrig sett en sån trafikkaos förr.

Nu har jag iallafall kommit hem till tryggheten (eller trygghet & trygghet.. vi märkte igår att våran brandvarnare inte fungerar, och vi har flera ggr märkt att det luktar bränt i lägenheten utan att vi kommer på vad det är. Det gör inte saken bättre av att vi bor i ett gammalt hus, på högsta våningen & saknar både brandtrappa & chans att överleva om det börjar brinna.. Kallas det trygghet?) Aja, jag ska inte skrämma upp er för mycket, men det är en sak man faktiskt ligger och tänker på ibland när man ska sova :P

Om en timme ska jag kila iväg och möta upp Lisa! : ) Hoppas det inte blir några problem med planet nu när det är sånt här väder. Så får vi se vad vi hittar på ikväll.

Ha en bra fredagskväll allihopa!

image1457 
Josse, Marcus & jag från förra helgen

Den här helgen kommer jag ju inte få några bilder ifrån =/ SÅ SURT! Hoppas Lisa har med sig kameran iallafall. Men jag vill ha tillbaka MIN kamera NU era **###**f**ck#!***##jä#*fi***faan**#!!!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ditt hem lät väldigt tryggt må jag säga :p Hoppas du och Lisa får de kanon i helgen! :)

2008-02-01 @ 18:20:52
URL: http://alxandrah.blogg.se
Postat av: sara

HA EN ROLIG HELG OCH TA DE LUGNT IN THE STORM!

2008-02-01 @ 21:32:13

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0