Don't make me disappointed

Hello.
Äntligen har man börjat friskna till igen! Det tog sin lilla tid, så nu hoppas jag att det dröjer länge länge innan jag sjuknar in sådär igen. Usch! Trodde aldrig att jag skulle bli bättre, men nu så. Nu är man nästan fit for fight igen : )
(bara den förbaskade hostan som aldrig ger sig)

Lördag idag. Första lördagen på snart 2 månader som vi inte festar. Riktigt skönt faktiskt om jag får vara ärlig. Istället gick vi ner till Kiwi och köpte på oss massa godis, frukt & annat gotteri, slog på en film, drack saft och bara slappade hela kvällen. Så nu är man laddad för en ny vecka med jobb. Ser faktiskt fram emot att jobba nu. Har ju varit hemma en hel vecka nu, och när det börjar rulla in pengar känner man sig mer peppad! Jag har ju ett mål på sparkontot innan jag får flytta hem till Sverige igen..

Om mindre än 2 veckor befinner jag mig hemma i Sverige, hemma i lilla Östervåla. Ska bli himla mysigt att komma hem till familjen & mina två älskade tussar ♥ Och mina vänner! Och en KENT konsert. Och ett kylskåp med svensk mat. En dusch som inte sitter ihop med toaletten, säkra gator att gå på, ett eget rum.. kan rabbla upp massor. Känner på mig att det kommer bli en kanon-vecka.

image1514
Min sängkamrat i en vecka framåt : )

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hallo, vart riktigt glad när jag läste det här. Det låter som du längtar hem lite i varje fall. Det ska bli roligt när du kommer hem tycker vi 4 i familjen. Sköt om dej nu så att inte du blir sjuk igen. Ha det, hälsa Josse.

2008-02-24 @ 10:36:55
Postat av: Sara

Jag skulle nog oxå stannat hemma igår :( längtar så tills du kmr hem på finbesök! Bakispuss från mig ;)

2008-02-24 @ 13:54:47
Postat av: hanna

VI BARA MÅSTE SES :) Sara och jag har planerat in att vi ska äta middag i stan tillsammans med dig nån dag där.. Månda, tisda eller onsdag :)

2008-02-24 @ 14:50:43
URL: http://ladystardust.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0