Glad Alla hjärtans dag!

Åå, idag är det Alla hjärtans dag! En dag som tolkas olika av olika personer, beroende vilken situation de befinner sig i. 

Själv tycker jag att Alla hjärtans dag är väldigt mysig, men lite överskattad. Många som har en partner känner pressen att man måste köpa något, måste hitta på något, måste säga något speciellt osv. Bort med alla dessa måste:n! Gör sånt på en vanlig måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag eller söndag istället! Visa att ni uppskattar varandra med små överraskningar då och då, så kryddar ni eran vardag lite extra. Om ni känner alla dessa måste:n tycker jag att ni ska bojkotta Alla hjärtans dag direkt!image1501

Många deppar nog även ihop och tänker "Fan, jag som inte har en pojkvän/flickvän." Men hey! Man kan lika gärna dela denna dag med sina vänner, familj eller någon annan man tycker om. Varför inte bara ta sin hund, katt eller vad man nu har för något och lägga sig ner och gosa sönder dem : ) Det skulle jag lätt kunna göra om jag hade mina djur här! Varför överdriva?

Min kväll kommer att spenderas på en resturang med Oslos sötaste tjejer! Mysipys!

Kommentarer
Postat av: hanna

Jag tror det är i källaren på ett hus där dom bor. Men om de kommer vara hemma har jag ingen aning om serru :) Bokningen kan jag och Sara fixa i helgen då kanske.. Men jag skulle ändå vilja att vi var säkra på hur många vi blir. Det känns ju också inget bra att vi är fler än va det står att de får plats med..

2008-02-14 @ 10:24:38
URL: http://ladystardust.blogg.se
Postat av: sara

Håller med dig. Alla hjärtans dag är överskattat. Varför ska man bry sig extra mkt om folk just då, de verkar ju bara löjligt. SEN att jag får så mkt kärleksbrev och rosor hemskickat av alla mina hemliga beundrare är ju en annan sak ;) haha. Vi blir nog 6 stycken. sara lollo lotten julia elin hanna. lollo e dock inte säker eftersom hon vet inte hur de blir med semester och sådär. men jag tkr lätt vi bokar. för vi kommer bli minst 5 iaf :) puss på dig hjärtat mitt

2008-02-14 @ 12:05:56
Postat av: sara

hahah inte lätt o vara poppis ;). nej alltså det är ju en egen ingång iaf! sen om mannen i huset är hemma vet jag inte, haha hoppas NOT! annars får vi väl sitta i bilarna o förfesta :p men pelase GIVE ME SUMMER

2008-02-14 @ 14:16:18
Postat av: hanna

http://www2.unt.se/avd/1,1786,MC=76-AV_ID=722575,00.html

Hahaha, du som kan Tobo liiite nu ser säkert komiken i rubriken och just det här med "restaurang i Tobo".. HE HE HE

2008-02-14 @ 14:25:32
URL: http://ladystardust.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0