Hej mitt namn är klump

Idag kan man kalla mig klump.

Det första jag gjorde när jag vaknade av att mobilalarmet ringde var att snabbt stänga av mobilen eftersom jag trodde att den ringde, alltså att det var någon som ringde sådär "mitt-i-natten" som jag trodde att klockan var.

Det andra jag gjorde var att kasta mig upp när jag märkte att jag försovit mig pga den avstängda mobilen. Skyndade mig upp och slängde i mig vaniljyougurt & havrefras, snabbt och enkelt. Smart tjej! Ni som hängt med här kommer kanske ihåg att jag inte mår så bra av mjölk. Som att inte yougurt är samma sak liksom.. Jag kommer aldrig lära mig.

Iväg till jobbet, (tack & lov för flextid!) och nu sitter jag här med jordens värsta magknip & hoppas att resten av dagen kommer flyta på bättre!  

image1468


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Du verkar ha lite problem med sova+mobil eftersom du svarat på gamla sms också. :p hoppas magen blir bättre!

2008-02-07 @ 11:19:44
URL: http://alxandrah.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0