I min egna lilla fredagsvärld

Åå, så skönt. Jag gick inte ut idag. Jag är alltså bara hemma & tar det lugnt. Tror jag aldrig har längtat efter en ledig, lugn dag som denna! Bestämde mig för att träffa galningarna imorgon istället. I need some sleep. Jag slocknade framför Tv:n direkt när jag kom hem från jobbet & sov där någon timme. Sen blev det två filmer med Maggie, dadlar & apelsiner. 

Efter gotteriet bestämde jag mig för att ta en promenad. Kände att jag behövde röra på fläsket lite. Sen är det skönt att bara gå runt i sin egna lilla värld ett tag. Det är nästan det enda sättet att vara själv på (om man inte stänger in sig på rummet) & det kände jag att jag behövde just idag. Rensa tankarna lite! Dock är det inte lika tryggt att gå runt här på kvällarna som det är hemma i lilla Våla. Brukar inte vilja gå själv, men idag kunde jag helt enkelt inte låta bli.

image1473

Längtar tills jag får min kamera, så jag slipper använda min mobil. Den är i och för sig bra för att vara en mobil, men inte tillräckligt. Det är himla fint i Oslo på kvällarna med alla lampor, kullar, berg..

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas att du känner dej pigg idag. Det blir ju ganska bra bilder med kameran oxå. Skickar tillbaka din klänning idag. Nu ska jag åka och jobba snart, hejdå.

2008-02-09 @ 11:49:55

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0