Jag kan slakta med en matkniv

Jisses, vilken bussresa jag fick när jag åkte till jobbet idag. Man skulle kunna tro att jag var i Kina. Hela bussen kryllade av kineser, och som ni kanske har lagt märke till brukar kineser kunna låta ganska mycket. Fnittrar & tjingar och har sig.. Puuh. Det kändes som en hel arbetsdag bara det!

I natt var jag med i Prison Break, och jag visste inte att jag var så grym på att slakta människor som jag var då. Med en matkniv skar jag av både huvud, armar & ben på  T-bag, men ändå fortsatte han jaga mig. Han är seg det pervot :P Nej usch, ingen mysig dröm direkt.. Josse och jag har börjat kolla på PB från början, säsong 1, så det är inte så konstigt att jag drömmer om det också. Kollar ju på några avsnitt varje dag om man säger så. Mikael och jag samarbetade iallafall väldigt bra ; )

Idag är det fredag hörrni! Hur underbart är inte det?! Det är konstigt att fredagar alltid känns kortare än alla andra dagar. Kortare på jobbet alltså. Man är liksom glad hela dagen så vips är den borta. Poff : )


image1234


Kommentarer
Postat av: hanna

COME ON DÅ!!

Ikväll tänkte vi gå ut men det blir nog imorn i stället då vi eventuellt kan stå på listan till nån nation ist :) och så ska jag till Kista gelleria imorn och kika lite.. MEN INTE HANDLA! jahaja, du då?

2008-02-29 @ 09:42:27
URL: http://ladystardust.blogg.se
Postat av: hanna

NEJ DET SKA JAG INTE!! Ska ju till Göteborg nästa helg, remember? Det är ju därför vi ska ut och äta på onsdagen innan du åker tillbaka till Oslo :)

2008-02-29 @ 13:07:08
URL: http://ladystardust.blogg.se
Postat av: hanna

DIN LILLA SKIT!
Jag ska faktiskt hjälpa till lite när BBU ska ner dit (aktiva synskadade), very funny faktiskt. Vi ska även till Ullared samt nåt Outlet utanför Gbget. Serru :)

2008-02-29 @ 14:36:32
URL: http://ladystardust.blogg.se
Postat av: glanspannan

tycker vi är så jäkla snygga i allt de där glanset som pryder våra vackra ansikten. stop shine, inte uppfunnet ännu? för övrigt en rolig bild för man tänkler bara på dend är kvällen " vad gjorde vi igår egentligen" INGEN SOM VET!

2008-03-01 @ 08:15:29

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0