Jeansproblem

image1521Jag klarade dagen! Som beröm åkte jag ner på stan ett tag efter jobbet. Köpte en bolero & lite godis. Provade även massa jeans, men tror ni att några passade? Nää. Bara jag som har problem att hitta jeans som sitter som ett smäck eller? För mig räcker det inte att de sitter bra, utan jag måste ha jeans som sitter perfekt. Annars kommer de bara ligga i garderoben och samla damm. Jag har säkert 10 par jeans som jag aldrig använder. Och bara 2 par som jag verkligen gillar. Problemet är att ett par av dem börjar gå sönder =/ Så nu måste jag hitta minst ett par till.. frågan är bara när jag kommer att göra det. Det ser ju inte ljust ut i klädaffärerna! Ska ner en sväng imorgon också så får vi se.

Nu blir det iallafall X-box ett tag!


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0