Kastrerat brunöga

Godmorgon!
Äntligen fredag. Redan fredag. Fredag igen. Fredag hela veckan! : )
Sitter på jobbet nu och bara räknar ner timmarna tills att man får gå hem & njuta av att få sova ut imorgon! Skulle behöva sova ikväll & inatt med, men Oslo har besök av 2 väl igenkända ansikten denna helg, så jag har lovat att jag ska ut & partaya med dem. Det ska däremot bli väldigt kul, eftersom det går allt annat än normalt till när man är med dem. Knäppgökar!


Jag ska se till att Lotta fixar färgade linser till mig idag, så ikväll kommer jag nog vara brunögd : ) Kul!

Fick även höra av mamma att lilla Emil blev kastrerad igår, så nu förväntar jag mig en lugn & mindre busig misse när jag kommer hem till min älskade familj hemma i Sverige. Jag längtar faktikst hem ibland måste jag säga : ) 


image1248


Kommentarer
Postat av: hanna

Vilka är det som är i Oslo pch partajar i helgen då? :)

2008-02-08 @ 09:12:49
URL: http://ladystardust.blogg.se
Postat av: hanna

Jag vet inte ja lilla Elin, de är lite skralt i kassan så att säga :P men de löser sig. Charlotte ville att vi skulle åka första helgen i mars..

Och Gotland vet jag inte heller. Jag hittar inget boende..

2008-02-08 @ 11:49:57
URL: http://ladystardust.blogg.se
Postat av: sara

KLART VI SKA TILL GÖTLAND :)sara ska styra!!! vi kommer EFTER KENT OCH HÄLSAR PÅ

2008-02-08 @ 12:16:37
Postat av: Mamma

Efter en tuff dag igår så är Emil sej själv idag. Fick från Halens (måste vara din klänning) Ta´t lugnt i helgen. Trevlig helg själv jobbar jag.

2008-02-08 @ 12:45:33

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0