Måndagmorgon

Godmorgon alla glada! (& icke glada)
Sitter på jobbet nu med en kopp te. Har fått vældigt ont i halsen, så jag inbillar mig att te ska hjælpa! Har væl blivit lite kall i helgen, varifrån jag fått halsont, men hoppas att det inte blir værre. Jag har inte råd att bli sjuk den hær månaden. Har ju inte varit anstælld i 4 veckor æn, och då får man ingen sjukpenning.

Hoppas att allt ær bra med er iallafall efter denna helg. Helgerna bara springer førbi, inte sant? Nu har jag æven haft "planer" & besøk varje helg och kommer att få det de två kommande helgerna också, vilket gør att det går ænnu snabbare. Men det ær kul, mycket kul : )

Snart ær det dags før Kent i Gævle också! Længtar som få. Då kommer jag ju hem och hælsar på också. Funderar på att stanna hemma i en vecka då så man hinner med lite? Øver en helg hinner man som sagt ingenting.. och jag har ju inte varit så duktig på att komma hem æn så længe. Har så fullt upp hær : )

image1462

Kommentarer
Postat av: sara

STANNA EN VECKA, PLEASE : )

2008-02-04 @ 11:05:09
Postat av: Mamma

HejElin. Funderar du på att komma hem en hel vecka i mars? Skulle vara kul, men kan du det? Får du ta ledigt ifrån jobbet? Hör av dej snart. Hejdå!!!!!

2008-02-04 @ 13:57:22
Postat av: Linda

ja snart ska vi på Kent! jippi! och då får man träffa du sumpan :)

2008-02-05 @ 07:52:10
URL: http://liwa.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0