Mongo som sover

image1459

Här sitter jag på jobbet och äter kiwi (med skal såklart, hähä). Måste äta massa för att hålla mig vaken. Datorn med alla siffror har en tendens att söva mig! Det var dessutom en värdelös natt inatt. Jag vaknade en gång i halvtimmen & trodde att jag hade försovit mig. Jag trodde att mobilens klocka gick fel, och flög ut i köket för att kolla klockan flera ggr. Jag trodde även att jag hade fått massa sms på mobilen, så jag låg och svarade på gamla meddelanden och trodde att de var nya. Ah, helt mongo var jag i natt iallafall! Ska bli skönt att komma hem & slänga sig i soffan och bara slappa! Började lite tidigare idag, så då får jag också sluta tidigare : )


Imorgon ska Lotta & jag börja simma. Måste börja träna, och eftersom vi har Oslos största badhus bara några meter ifrån oss så tänker vi testa på om det är något för oss. Simning är bra träning, bara det att jag får panik när jag är på djupt vatten! (Bror Eric's fel!!) Men ska försöka tränga undan min fobi & köra simning iallafall 2 ggr/v till att börja med. Måste ju komma i form till Beach 2008 : )


Kommentarer
Postat av: Mamma

Skönt att börja simma!!!! Själv låg jag och simmade på vägen igår kväll, när jag cyklade hem ifrån jobbet. Slog i knäna i isgatan, aj, aj ,aj. De är blå-grön-bruna i dag. Ha det....

2008-02-05 @ 15:56:13
Postat av: Elin

Mamma:
Förlåt men - Hahahaha :D

2008-02-05 @ 16:58:43
URL: http://elpejlin.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0