Peststugan

Puh, det här har tagit på krafterna jag lova. Har legat i feber sen i måndagskväll och är fortfarande inte bra. Som tur är (?) smittade jag ner Josse också, så vi har legat här i dubbelsängen och frossat tillsammans :P Även Lotta är sjuk, så nu är det bara stackars Malin som ligger risigt till!
Idag ska jag iallafall försöka äta lite frukost. Har knappt ätit eller druckit någonting på hela veckan, så nu ska jag försöka lyda mammas råd för att kunna bli frisk!

Helgen kommer antagligen bli lugn för första gången. Lotta fyller år, men vi har bestämt oss för att skjuta fram firandet till nästa helg. Då blir det storkalas! 

Här kommer lite bilder från helgen som gick:


  
image1507

    

Nu blir det frulle!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Va roligt att du är tillbaka på bloggen och att du börjar krya på dej. Fin bild på Robin och dej. Jag har haft en skrivning i idag, skrev i två tim. Tror att det gick bra.
Pigga på dej nu så du kan gå till jobbet på måndag.

2008-02-22 @ 17:06:35
Postat av: Robin

jo den bilden var bra,iaf på dig elin:) synd att man ska se drågad ut bara, som vanligt:)
Se till att bli frisk nu, de här går ju inte!:)

2008-02-22 @ 17:37:24
Postat av: Elin

Svar:

:) Jaa, jag ska bli frisk. Jag ligger inte här frivilligt om ni tror det.. men just nu vill jag bara vara hemma hos er!

2008-02-22 @ 20:52:31
URL: http://elpejlin.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0