Ska du med & befrukta dig?

En arbetskamrat kommer fram till mig när vi ska upp på våran fruktstund & frågar mig glatt:image1466

- Ska dere med og befrukta deg?
- Ja alldeles strax, svarar jag seriöst.

Jag fattade inte vad det var som var så roligt i det. Jag koncentrerade mig mest på ordet frukt, och tog för givet att han frågade om jag ville med upp & ta en frukt. Nu så här en halvtimme efteråt kom jag på att det betyder precis så som han sa. Ordagrant. "Ska du med & befrukta dig?" 
Han måste tro att jag är världens tråkigaste människa som inte skrattade åt hans vitsiga skämt. :P

Nu känns det lite sent att säga: Ha! Där fick du till det va lilla norrman!

Kommentarer
Postat av: hanna

Hahah jäkla tråkmåns!!

2008-02-07 @ 14:45:36
URL: http://ladystardust.blogg.se
Postat av: hanna

Ja, var kommer de ifrån?! Winnerbäck har ju så himla många klockrena texter som det går att hitta en massa citat i :)

2008-02-07 @ 20:27:24
URL: http://ladystardust.blogg.se
Postat av: spelar shack!

SÄGER JU ATT DU ÄR MIN SMARTASTE KOMPIS ;)

2008-02-07 @ 21:21:27

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0