Sommarhumör

image1493Hoho.

Finns det något bättre än att ha fyllt på Ipoden med massa nya låtar, zappar igenom de flesta eftersom det är sällan som nya låtar fastnar, men tillslut hittar man en som man inte kan sluta lyssna på! Man blir som såld, och längtar tills man får tillfället att lyssna på den igen. Så har det varit för mig idag. Himlen är dessutom klarblå ute, så det här är en  toppen-humör-dag! Ska gå ut & gå så fort jag slutar jobba.

Annars håller vi på bokar en vecka på Gotland i sommar. Då blir även ännu en konsert med Lars Winnerbäck. Riktigt nice!
 
Är det bara jag som längtar till sommaren eller? : )

Kommentarer
Postat av: hanna

DU ÄR INTE ENSAM ELIN :) Jag längtar också till sommaren!

2008-02-13 @ 14:24:38
URL: http://ladystardust.blogg.se
Postat av: hanna

Rätt så mycket högsäsong ja :) men typ att åka dit på söndagen, så är konserten på onsdagen. Sen åka hem på söndag och kanske åka yrantåget upp sen då?

2008-02-13 @ 14:53:50
URL: http://ladystardust.blogg.se
Postat av: sara

JA MEN HEJ O HÅ TJEJER. MERA POSITIVA TANKAR ÅT YRAN :), det gillar jag! men jag håller med, de bara spritter i kroppen av tanken att sätta sig i en fullproppad bil, massa massa härlig musdik, solglasögonen på och bara tuta och köra och vakna upp och må pyton och bara leva livet :)vi ska ju faktiskt klättra upp där i den där slalombacken i östersund ju och ståp och skrika till alla andra och sen rulla ner :D hahaa vad roligt det var!

2008-02-13 @ 15:01:59
URL: http://sararan.blogg.se
Postat av: sara

skriv i kalendern: 20-27 juli GÖTLAND
typ 19-3 augusti, YRAN! så enkelt ;) jag har talat med lullo & lotten nu och dom var helt lätt på, de skulle bara kolla upp sin semester och sådära. så nu får du bara höra med josse så är biffen banan sen :)

2008-02-13 @ 16:42:21

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0