Stenad säl

image1480Good morning.
Måndag idag och början på en ny vecka. Har sovit som en stenad säl inatt och ville inte gå upp när larmet ringde. Men har en helg att se fram emot, så då är det lika bra att gå upp så att den kommer fortare. (Kul att jag redan börjar prata om helg knappt har börjat på första dagen efter helgen som gick..) Men håller ni inte med om att det är helgerna man lever för? Vardagarna är till för att samla ihop pengar för att kunna göra saker på helgerna. Så ser jag det iallafall!

Annars den här veckan ska vi försöka ta tag i träningen. Det var ju meningen att vi skulle börja simma förra veckan, men det enda badhuset som var stängt pga ombyggnat i hela Oslo, var just det badhuset vi skulle gå till. Typiskt. Så nu ska vi leta på något bra gym, eller kanske börja på kick-box. Utbudet är ju rätt stort hær, det gäller bara att hitta något man blir peppad av till ett rimligt pris.


Kommentarer
Postat av: hanna

du är bra du med :) När ska du komma hem och hälsa på?

2008-02-11 @ 09:32:39
URL: http://ladystardust.blogg.se
Postat av: hanna

MEN LILLA ELIN!! Jag åker till Götete den 6:e.. :/ Men okej, jag kommer ju hem. Så antingen får vi hitta på nåt i veckan där. Typ fika och bio lite så. Eller på helgen om du väljer att åka hem på söndagen?!

2008-02-11 @ 10:05:41
URL: http://ladystardust.blogg.se
Postat av: hanna

Jamen då tycker jag iaf att vi ska gå på bio eller så :) Jag ska dit med BBU. Det är en förening för synskadade barn. Min bror är ledare där och min andra bror Patrik och jag ska med. Ullared och så :)

2008-02-11 @ 10:41:26
URL: http://ladystardust.blogg.se
Postat av: hanna

Mycket att se fram emot, det är bra :)
Ja jag glömde både den och jag ska till Örebro med. Och så tycker jag vi borde åka till Göteborg också. Charlotte är på med :)

Yes, bio it is. Bara det blir den "tidiga" bion. Blir så sent annars, när man ska upp tidigt dan efter :) KULKUL! :)

2008-02-11 @ 11:16:15
URL: http://ladystardust.blogg.se
Postat av: hanna

Det är först och främst Charlottes. Den är på People den 8 maj. Kan du då? :)

2008-02-11 @ 13:03:45
URL: http://ladystardust.blogg.se
Postat av: sara

HEJJJJJA. jag talade med julio igår, och vi har en liiiten idé. vad sägs om att ta en roadtrip. åka till götland, TÄLTA
om vi inte hittar boende, vilket kan vara lite kul om de e fint väder liksom. sen åka därifrån direkt till österusnd och bo i hennes lägenhet o vara på yran och köra riktig roadtrip :D då¨har jag förhoppningsvis körkort o lotten o massa så körandet blir liksom no problem!!! think about it :) har lagt upp bilder på fejjan nu också.

2008-02-11 @ 14:01:19
URL: http://sararan.blogg.se
Postat av: Mamma

Kickboxning verkar ju kul. Det skulle jag prova på om jag var du. Vi var hem till Martin och Jenny efter jag hade jobbat i söndags. Lilla Enya har blivit 3månader gammal, hon är jättesöt och mysig nu. Hejdå......

2008-02-11 @ 18:05:35

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0