Stormy weather

Hej hopp.
Då ær det fredag igen. Jag tycker det bara ær fredagar hela tiden. En rætt hærlig kænsla faktiskt. : ) image1456
Idag ær det bara slask ute. Mitt i Oslo ær det regn & slask, 5 minuter utanfør ær det snø & slask. Inga skor går att anvænda utan att man blir bløt om strumpisarna. Kan det inte bara bli vår nu?! Tænk så hærligt att slippa jackan & tjocka støvlar. Bara slænga på sig ett par leggings, en tunika & ballerinaskor. Åååå!
Hur ær vædret i Sverige førresten?
Jag hørde rykte om någon storm..?


Angående inlægget som jag skrev igår om åldersgrænser så kan jag ju sæga att jag drømde en mardrøm om det inatt! Tænker inte gå in på detaljer, haha. Usch jag ryser! Det værsta ær att den personen jag drømde om kænner jag mig lite æcklad av just nu. Tænk vad drømmar kan gøra, och var får man allt ifrån?


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0