Tacos är gott

Hello.

Då är helgen redan slut. Ännu en helg med massa skojigheter!

I fredags var vi bara hemma & hade roligt på vårat egna lilla vis. Slutade med att man var lite trött på lördagsmorgon, men det blev en promenad ner mot Akerbrygga igen eftersom vädret var så fint! Dock väldigt mycket kallare. Som vår mitt i vinten, typ.

I lördags blev det tacokväll här med flickorna och Robin ( Robin var här hela helgen : ) ), sen blev det fest hemma hos Malins kompis Per. Där var det massa massa folk, men det var väldigt trevligt sådant! Det blev ingen utgång, men det gjorde inte så mycket. Hade tillräckligt kul ändå!

Jag har även fått min kamera, så det blev några hundra bilder även den här helgen : ) Är jätte nöjd, men har inte lärt mig den än. Måste ta och läsa igenom hela instruktionsboken.. inte den enklaste kameran direkt. Men sånt gillar vi : )

Nu blir det en promenad. Har lite ångest över hur mycket socker, fett & annat tjaffs man har stoppat i sig under den här helgen. Skönt med en ny vecka så det blir lite ordning.

image1503
Lotta, Jag & Malin

Ha en bra söndagskväll!

Kommentarer
Postat av: hanna

DEN VAR BRA! :) Vi missa relaxingen på hotellet, men frukosten var mycket god kan jag tillägga. HUR VAR DIN HELG?

2008-02-18 @ 11:09:42
URL: http://ladystardust.blogg.se
Postat av: Mamma

Hej svejs! Hoppas du har haft det bra ihelgen. Du kan väl höra av dej i kväll.

2008-02-18 @ 13:06:01
Postat av: hanna

JAJJAMEN, vi var på det nya heta innestället K15. Coola som tusan var vi med rosa nagellack med ;) Mindre tufft idag..

Vi glömde att kolla på stugor. Totally stupid! Men let's find a stuga nu!

2008-02-18 @ 13:21:35
URL: http://ladystardust.blogg.se
Postat av: sara

jag ska hitta bra stuga på jobbet idag, när jag väl kommer dit vid 15.00 men alltså. vi måste veta antalet, så ska josse med or not!?

2008-02-18 @ 13:24:48
Postat av: sara

kolla här då. jag har fått dom att fota inuti den där stugan i källaren.

http://www.gotlandsstugor.com/Mer_info.asp?Ob1r1=6133

2008-02-18 @ 17:10:55
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHA att jag inte tänkte på det tidigare. Men när du skriver ''hade kul på vårat egna lilla vis och på lördagen slutade det med att man var ganska trött'' ERA SNUSKHUMRAR :) WE KNEWED IT ;)

2008-02-18 @ 22:52:48
Postat av: hanna

HAR DU TAPPAT BORT BLOGGEN ELLER?

2008-02-19 @ 15:13:26
URL: http://ladystardust.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0