The Strokes räddar mina dagar

Tisdag idag och jag slutar om 2 timmar.
Det är alltid eftermiddagarna som går segt, men idag tror jag förmiddagen slog rekordet. Minuterna gick som timmar, men nu är det över som tur är. Med The Strokes & Winnerbäck i öronen & en kopp kaffe framför sig, då går det undan! Ær inne på näst sista veckan nu. Sen är det dags att utveckla meritlistan. Jag vill komma hem till Sverige med massa meriter & referenser, så då gäller det att testa på många olika jobb nu när man har chansen. Det som är bra med kontorsjobb är att man får bestämma tider själv & att man sitter vid datorn och kan latja lite om man känner att man behöver en paus från alla siffror. Varför tror ni jag skriver här egentligen? Haha. Men nästa jobb blir nog ett lager eller butiksjobb. Jag vill prova på något nytt.

Nu har jag iallafall bokat tågbiljetter till & från Sverige : ) Så nu kommer jag vara hemma i en vecka och ser fram emot att mamma & pappa ska behandla mig som en prinsessa. Frukost på sängen varje morgon, nybäddad säng, färdigserverad mat på silverfat, skumbad, massa presenter och lugn & ro ; ) Och för att inte glömma en gosig, lurvig vovve som vill dela säng med mig hela veckan lång! I can't wait : )

image1494

Kommentarer
Postat av: sara

yeey, vad roligt :) det blir den 6e och en vecka framåt eller? kolla hannas blogg efter lite boende på götland som jag hittat :)PUSSSSSS

2008-02-12 @ 13:38:33
Postat av: hanna

Jag tycker vi kan boka det där jag med. Frågan är ju om de vill ha betalt nu eller sen. För jag har verkligen inte råd just precis nu. Jag frågade Sara ifall inte hon kan ringa och höra lite.. :)

2008-02-12 @ 13:47:14
URL: http://ladystardust.blogg.se
Postat av: sara

II.BESTÄLLNING OCH BETALNING
1. Beställningen är bindande för parterna 10 dagar efter bokningstillfället om bokningen är gjord mer än 21dagar före hyresperiodens början. Sker bokning 0-21 dagar innan hyresperiodens början så är beställningen bindande vid bokningstillfället. I och med detta godtar hyresgästen samtliga de villkor som gäller för hyresavtalet. Villkoren finns på www.gotlandsstugor.com, i stugkatalogen samt på bokningshandlingen.
2. Efter gjord beställning översändes bekräftelse, objektbeskrivning, vägbeskrivning m m. Inom 10 dagar efter bokningstillfället skall anmälningsavgiften, 1 000,- SEK/vecka, +ev. avbeställningskydd samt bokningsavgift inbetalas. Understiger hyresbeloppet 1.000,-SEK skall hela summan inbetalas inom 10 dagar.
3. Den återstående betalningen skall erläggas senast 60 dagar före avtalad tillträdesdag. Om beställningen sker senare än 60 dagar före avtalad tillträdesdag, skall hela hyreslikviden erläggas inom 10 dagar eller i enlighet med GSL:s anvisningar vid bokningstillfället. Har inte full betalning för hyran kommit GSL tillhanda senast 30 dagar före tillträdesdagen respektive inom 10 dagar efter bokningstillfället eller i enlighet med GSL:s anvisningar äger GSL rätt att betrakta hyresgästens bokning som annullerad och tillgodoräknar sig ev. inbetald anmälningsavgift. Vid beställning 0-40 dagar innan ankomst erläggs full likvid enl GSL:s anvisningar vid bokningstillfället. Önskar hyresgästen s.k avbeställningsskydd (se IV, punkt 4 nedan) skall hyresgästen utöver anmälningsavgiften erlägga avgift för avbeställningsskydd. Avbeställningskydd kan endast tecknas vid bokningstillfället.
4. GSL:s bokningsavgift är 200,- SEK per bokning (100:- för privatrum).
5. Ombokning till ett annat hyresobjekt får ske om GSL så medger. Ombokningsavgiften är 500,- SEK + - mellanskillnad mellan objektens grundpris.

2008-02-12 @ 14:22:59
Postat av: hanna

Ja jacuzzin låter inte helt fel faktiskt. Jag kan tänka mig det. Bara det att vi kommer vara borta på min födelsedag så jag väntar mig ett SJUKT STORT FIRANDE!!! :D

2008-02-12 @ 15:32:54
URL: http://ladystardust.blogg.se
Postat av: Mamma

Hahahaha vadå behandlad som en prinsessa!!!!Det blir du som får behandla oss som prins och prinsessa. Du kan ju sköta ett hushåll själv nu, och då får du passa upp på oss.... I vilket fall har din nya kamera kommit.

2008-02-12 @ 16:43:54

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0