Vill man vara fin får man lida pin

image1533God morgon!
Idag inviger jag mina skor, och jag kan lova att jag kommer krypa fram senare under dagen. Jag får alltid skavsår! Det spelar ingen roll om det är nya fårskinnstofflor jag går i, jag får skavsår ändå. Tur att det går över efter ett tag. Vill man vara fin får man lida pin som det så fint heter..
Annars är det skönt att det redan är torsdag. Den här veckan har verkligen gått snabbt. Har en rolig helg att se fram emot också. Det blir storkalas hemma hos oss, eftersom Lotta har fyllt år. Det kommer att komma många godingar och även nytt folk. Det är det som är det bästa med att bo i kollektiv - man träffar nytt folk hela tiden! Det skulle inte alls ha varit samma sak om man satte sig i en egen lägenhet här i Oslo (som iofs lockar många gånger!). Nu har man chansen att lära känna kompisarnas kompisars kompisars komisar, varje helg.

Nej nu ska jag sluta babbla och fortsätta jobba ett tag..


Kommentarer
Postat av: # gansgta S #

bryyyyschan, fett me coooola braxor och pjucks du haffat ;) asså shit vi ska till gotland, åka rackarbil, banka bäver and be very very coool! so how ya fell about it yooe? so man, stay cool and peace out (H)

2008-02-28 @ 08:54:15
Postat av: hanna

OCH RAUKARNA! :D
Rackarbil lockar en del med.. Vad heter hon som var med i bondeprogrammet, fullständigt namn please :) Jag tycker vi slår en pling när vi är där och ber henne skjutsa runt oss i en rackarbil!

2008-02-28 @ 09:17:30
URL: http://ladystardust.blogg.se
Postat av: Mamma

Hallo, det står exakt sådana skor hemma som du aldrig använt. (de luktar gummi). ha´t så kul i helgen, håll i kameran.

2008-02-28 @ 10:04:31
Postat av: sara

Hahah in the middle of the fucking visby - NOOOO de blir icket bättre, and we are doing it norgestyle, du får lära mig allt du kan :) men SJÄLVKLART ska vi vara totally crazy på lördag, så länge inte du tänkt ligga i tierp o skeda hela dagen lång ;) ett litet homecoming event ska styras :)
nemen seriously gotland ska bli fett nice och ja har även bestämt mig för YRAN. wooohey, 2 helsköna veckor! även jag kan fixa jobb här på mitt jobb åt dig troligen om du vill när du kommer hem (om du kommer hem (A))

2008-02-28 @ 10:14:20
Postat av: Elin

MAMMA:

Jag vet att jag har sånna skor hemma, men de stinker ju svinstia så det går ju inte att anvænda dem så længe man inte får bort lukten?! Men vita tygskor behøver man flera av så som jag grisar :) saknar er!

2008-02-28 @ 10:26:53
URL: http://elpejlin.blogg.se
Postat av: THE COOLEST G (GANGZTA)

massa massa härlgit ska de bli,
DU FÅR KÖRA :P nejdå jag ska också tagit körkort då och sen är de ju faktiskt jättebra att vi tar den sena färjan kl 19 för förhopnningsvis har man hunnit nyktra till riktigt bra då :) Ja allså dom söker timanställda här, men jag ska ta reda på mer info om när och hur mkt, VORE MKT LOOOLIGT! ja asså yran e ändå ganksa billigt om vi får bo i lägenheten, ska hlöra med julio. ruskigt taggad på de, får bli utomlands på långresan i jan-feb istället :D pyss

2008-02-28 @ 11:14:53
Postat av: hanna

I think so too ;)
And really nice shoes!

2008-02-28 @ 11:40:02
URL: http://ladystardust.blogg.se
Postat av: Mamma

Jag har nyligen tagit in skorna ifrån altan, de har stått där ute ett halvår tror jag. Så nu är de kanske luktfria (hi hi hi). Vi saknar dej oxå, Jeppe kommer nog att bli helt galen, och bara yla, när du kommer hem.
Emil har blivit en riktig gos-knäkatt.
Ha´t så bra.

2008-02-28 @ 12:20:14
Postat av: elin

MAMMA:

ja men vi får ju hoppas att lukten har gått bort efter att skorna har fått stått ute i ett halvår (om inte mer haha)
Ni kan ju rækna med att jag kommer att ta med mig Jeppe nær jag åker tillbaka :)

2008-02-28 @ 12:42:06

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0