Vill ni ha lite lungor är det bara att sträcka fram handen

Det var skönt att komma tillbaka till jobbet. Trots att jag fortfarande sitter & kallsvettas, hostar upp hela lungorna och inte hänger med i vad som sker runt omkring (har nog fortfarande har feber), så känns det skönt att vara här. Alla kommer fram och frågar hur jag mår, och de säger att rapporten från förra veckan inte alls såg lika bra ut som den brukar göra när jag är här. Det är kul att höra! Så länge jag inte mår som döden, som jag har gjort den senaste veckan, så ska jag banne mig jobba hela den här veckan!


Däremot var jag dum & glömde att ladda Ipoden tills idag, så jag kände på mig att det skulle bli en seg dag. Men när jag kom till jobbet hade någon ställt hit en radio bredvid mitt bord, så jag blev glad när jag ändå möttes av Kent såhär på morgonkvisten.

På en vecka har det blivit ljust den tiden jag går upp på morgonen! Jag trodde skarpt att jag hade försovit mig när jag såg hur ljust det var ute. Men icke sa Nicke. Himlen är klarblå idag, så det kommer nog bli en varm & skön måndag.


Kommentarer
Postat av: hanna

MEN VAD BRA :) Då vet jag ett ställe vi kan gå till! I helgen var jag bara hemma och fixa lite och så. Men i torsdags var jag på kryssning, och jisses så kul det var :) Vad härligt det låter med sol och värme. Det är sol här med, men ingen värme direkt. Men ljuset på morgonen är såå skönt! Hoppas du inte blir sämre nu, utan att du är frisk när du kommer hem! :)

2008-02-25 @ 09:18:08
URL: http://ladystardust.blogg.se
Postat av: hanna

JA SKITKUL :) Träffa två spanjorer.. Hola hola liksom! :P ÄVEN SÅ ATT CHARLOTTE SKA PRATA MED SIN MOSTER SOM BOR DÄR OM VI FÅR HYRA HENNES STUGA :)

2008-02-25 @ 11:00:15
URL: http://ladystardust.blogg.se
Postat av: sara

Heej!

Hur ska man beskriva helgen, fartfylld / död ungefär :)
Var hemma med jullan o färgade håret i fredags så de va lugnt o skönt, sen i , lördags av jag ute och brummade en massa för att sen träffa lotten och gå på BJ. kan ge mera info angående kvällen på ämmet istället ^^. Nu kommer du hem typ nyss, o de ser vi verkligen fram emot. då blire KEBAB! krya på dig. och ang gotland får vi hoppas att charltotes moster kan ta emot oss annars tror jag lollo har en husvagn!!!

2008-02-25 @ 12:04:47
URL: http://sararan.blogg.se
Postat av: hanna

DET BLIR NOG TILL MAJ NÅNGÅNG, SPANIEN HERE I COME! Ja vi får hålla tummarna. Även att jag ser nu att Lollo kanske har husvagn. Kan tyckas som en väldigt bra idé att ta husvagnen ner. :)

2008-02-25 @ 13:02:22
URL: http://ladystardust.blogg.se
Postat av: sara

ja de e riktigts scary faktiskt! ja jag hoppas verkligen på stugan för den låg liksom mitt i smeten också! haha jo lollo ska nog med, annars snor vi husvagnen ändå :) nej nu håller vi tummarna för charltotes mostra

2008-02-25 @ 13:42:36

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0