Är jag för blinddate?

Rätt svar på frågan i förra inlägget: Jag var inte ut igår!!



Hoho.

Idag vaknade jag av att mobilen ringde, igen. Den här gången var det en norrman som ringde om en undersökning (trodde jag ja), med tusen frågor om allt från jobb  & bilar, till fritid & samliv. Jag svarade glatt på alla frågor, och när han kanske hade frågat ut mig om allt i ca 10 min började han fråga om jag var för blinddate och frågade om vi kunde ses på Tøyen Sentrum klockan 18.00 ikväll. Där började jag bli lite fundersam eftersom jag inte sagt var jag bodde, ändå prickade han in just Tøyen, där jag bor. Efter ett tag började han skratta och frågade om jag inte kände igen hans röst. Det visade sig vara en av killarna som jobbar på lagret som jag var på intervju hos veckan. Folk gillar att driva med mig verkar det som. "En blåst liten svensk blondie som inte fattar nånting"  Hur han fått mitt nr och vet var jag bor är en annan fråga. Well well, det han ville var att bjuda mig på kaffe - jag som trodde det var jobbet det gällde!! Ingen kaffe för mig tack. Jag är kanske lite ytlig, men jag vill inte träffa någon som är kortare än mig, haha.

Annars idag har jag följt med ner på Karl Johan och sett den stora gatan i dagsljus. Snacka om att jag skulle virra bort mig om jag var där själv. Jag hittar verkligen ingenstans här! Och det regnar varje dag typ, så jag vill inte direkt ut i regnet och promenera. Äh, jag har tid på mig!

Nej nu ska jag laga lite mat: Räkor, avocado, stekta champinjioner, gurka & broccoli. Mumma!

image1397
Karl Johan, nattetid

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0