Att sova med ögonen öppna är en konst för sig

Puuh, vilken dag.image1434
Jag har nog aldrig varit så trött på ett jobb förut. Efter mina ynka 3 timmars sömn råkade jag somna med ögonen öppna ett antal gånger framför datorn på jobbet. Till och med att jag började drömma. Lite läskigt faktiskt. Efter ett tag märkte jag att jag skrivit massa siffror som inte ens fanns på fakturorna som jag tog hand om. Tur att ingen märkte det! Bra intryck liksom.  
Annars gick allt som på räls! Det är mycket roligare att jobba med ekonomi nu när allt är på norska. Jag är den enda svensken på kontoret, så jag blir helt enkelt tvungen att lära mig. Kul! Bara det ser jag som en utmaning, och det blir en ny utmaning för varje dag som går. Jag har även en jätte gullig handledare som verkligen lägger ner hela sin själ för att hjälpa mig.
Det var alltså bara det där med tröttheten som var jobbigt idag. Jag ska se till att jag sover mer inatt!

Just det! Jag har inte ätit en enda godisbit idag :D Duktigt va! (iallafall för att vara mig, självaste sockerråttan) För dadlar räknas väl inte?

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ja men de kanske är därför folk kan få känslan av att vi är tvillingar, våran elektriska laddning förvirrar dom :p Åh, hur lyckades du? Jag kan verkligen inte..

2008-01-22 @ 20:36:04
URL: http://alxandrah.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0