Det blåser genom hallen

Jag har precis kommit hem från en intervju på ett bemanningsföretag. Det gick jätte bra trots att jag typ tvekade när Anita (chefen) frågade om jag var lojal eller inte. Äh, det är inte lätt att förstå allt här i världen ; ) Vi kom iallafall fram till att jag är lojal och jag har inte varit inblandad i något kriminellt. Perfekt!
Så nu är det först till kvarn när det gäller jobb. Vem ringer först?

Annars idag har jag tänkt att ta en promenad för att lära mig hitta bättre här i Oslo, men vädret är verkligen dåligt idag. All snö är borta och det regnar & blåser. Ingen promenad idag, tack. Däremot funderar jag lite på om jag ska hänga med Lotta & Marcus ut ikväll. Det skulle vara skoj, men jag måste vara väldigt ekonomisk de här två veckorna som är kvar innan lönen kommer in på kontot, för nu börjar det bli knapert med pengar. Samtidigt måste man passa på nu innan man börjar jobba..
What to do?


image1386


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0