Ett jobb med bara ung personal kan bli ett grymt jobb!

Intervjuven gick galant. Lotta följde med mig, och vi hittade dit på första försöket. : )
Det första jag sa var att "Du får vara beredd på att jag kanske inte förstår allt, eftersom jag inte har kommit in i språket än". Därefter förstod jag allting, faktiskt! Det verkar vara ett jätte härligt gäng, som man säkert kommer in fort i eftersom de tydligen brukar gå ut tillsammans väldigt ofta. Personalen bestod av ca 30 st, och bara 4 av dem var över 30 år. Skoj! Jag ska tillbaka imorgon & prata med någon varuhuschef, och tills dess ska jag ha bestämt mig om jag vill ha jobbet eller inte. Det lutar väldigt starkt åt att jag vill ha det!

Nu ska vi kila ner till Joker och köpa godis. Är rädd för att jag har fått tillbaka mitt sockerberoende : /
Vad jag göra?

  
Malin & Marcus tycker om att dansa med Josses jättenalle


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ja jag hoppas den där bölden försvinner av sig själv. Vi får vänta och se nu, blir hon sämre får vi avliva henne:( Sockerberoende försvinner nog aldrig, de kan bara vara bättre och sämre. Jag sitter själv och suktar efter chokladasken brevid mig. Kul med jobbet, hoppas de går lika bra imorgon och att du trivs, om du tar de dvs :)

2008-01-09 @ 19:01:24
URL: http://alxandrah.blogg.se
Postat av: hanna

MEN VAD KUL! :) Vad är de för jobb, varuhus? Låter bra i alla fall. När kommer du hem?

2008-01-10 @ 09:03:39
URL: http://ladystardust.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0