Helger är nästan det bästa som finns

Puuh, vilken helg. Den har gått alldeles för fort. Som ordspråket lyder: Det går fort när man har roligt!
I fredags åkte vi och hämtade Pimmen vid station, och gissa vad som hände då? Vi fick P-böter, igen! 500 NOK än en gång. Den här gången var det helt förståeligt. Men vadå, vi var säkert borta i 10 min bara! Men men.. Så nu har vi börjat skapa våran samling här hemma, med våra fula gula lappar.

Annars har det varit en ganska livad helg. Igår hade vi stor förfest här. Hela lägenheten var full med folk tillslut, men det var riktigt skoj! Det blev nog lite för mycket dricka för de flesta, så minnet från när vi gick härifrån till ett uteställe som heter Yatzy är väl inte sådär jätte starkt. Men att vi hade kul vet jag iallafall ; )

Idag har dagen mest bestått av att städa upp här hemma. Det såg verkligen ut som en svinstia här i morse. Usch. Men nu är det någorlunda fint igen. Ett plus i kanten är att de andra har bestämt sig för att sluta röka inne (inne i köket). Jag är jätte glad & hoppas att de håller vad de lovat : )

Lite bilder från igår kommer här.

   
    
   
   

Nu blir det film & kladdkaka!


Kommentarer
Postat av: hanna

men jesus!! ni måste skärpa er, annars har ni inga pengar kvar snart ;) Hoho

2008-01-13 @ 20:43:49
URL: http://ladystardust.blogg.se
Postat av: Mamma

Hej Svejs! Måtte du få det där jobbet, annars är det nog bara att komma hem till lilla Våla igen så slipper du i alla fall böter. Tjaba!

2008-01-13 @ 21:10:13
Postat av: Elin

Jo mamma jag vet. Det är inte billigt någonstans att leva här. Precis nu när man har dåligt med pengar ändå liksom.. Men våla lockar faktiskt inte så mkt så jag ska försöka klara mig här ett litet tag till ;)

2008-01-13 @ 21:54:01
URL: http://elpejlin.blogg.se
Postat av: Malin

hej! jag följer din blogg, men kommenterar typ aldrig. två tickets är ju inte fy skam. det är inte alla som har fått det :P haha. jag ska skriva på min blogg mer om fmailjen jag ska till i USA. jag kanske hinner hälsa på er innan jag åker. får se. ni verkar iaf ha kul! här är det dött. jag jobbar ju inte längre, så jag sitter typ hemma hela dagarna. det blev ganska långt det här. men vi får prata oftare genom våra bloggar, så blir det inte så:P

2008-01-13 @ 23:36:48
URL: http://mallan88.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0