I ett iskallt IKEA land

Hojhoj.
Dagen har gått bra. Lite segt mot slutet, men jag börjar lära mig mer & mer nu, så det flyter på bättre än när man sitter där och tänker i 10 minuter på en & samma sak. Trodde äve att jag satt på fel buss imorse, men det visade sig att den bara åkte en omväg, så paniken la sig ner ganska snabbt.

Är precis hemkommen från IKEA. Var dit en sväng med Malin och köpte påslakan, lakan, doftljus & en väckarklocka. Jag litar nämlingen inte på min mobil. Ibland ringer den, ibland ringer den inte. Dock kom jag på när jag kom hem att den här klockan kommer jag nog lita ännu mindre på. Jag vet liksom inte hur man ställer in den. Man ska skruva, vrida och trycka på alla möjliga grejer. Den fanns inte ens en beskrivning till. Inte likt IKEA! Nu står den och tickar, och jag har ingen aning om när, om eller hur den ringer. Alltid kul med lite spänning..

image1438

Kommentarer
Postat av: lisa

elin. jag kan sympatisera med ditt problem angående klockan :0 jag ha nämligen en exakt lika dan fån ikealand. ;)
den ringer ju hög som faaan, så varna grannar och djur.

2008-01-25 @ 13:51:23

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0