Idag är det løn!

Morning.

Äntligen fredag, och inte vilken fredag som helst. Det är løn-fredag! Wiho. Denna månad fick jag tydligen mer løn än vad jag trodde, så det blir eventuellt en hemvistelse innan KENT konserten den 7e mars =) kanske nästa helg, kanske nästa ända. Det beror på vad som händer här. Frågan är bara, vad ska jag prioritera att gora när jag kommer hem? Har massa att gøra, och många att hälsa på. Kommer inte att hinna allt och alla på en helg, så jag måste faktiskt välja.


Vad händer i helgen då mina kära läsare?

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad händer i helgen? Jobba, jobba!! Va kul om du kommer hem nästa helg eller nästa eller nästa eller nästa eller.......

2008-01-25 @ 10:52:35
Postat av: sara

ja idag var en helt obeskrivlig underbar dag ;) var o matade apbabisar och snorklade i ett akvarium typ och va pa bamboo island som va helt otroligt fint! jag skickade till norge :) jag kan verkligen tanka mig att man kmr bli deprimerad. bara tanken pa morker gor mig deprimerad redan nu! och jobba, fyfan ;P JA KOM HEM OCH HALSA PA, NADE DIG OM DU INTE HALSAR PA MIG!!!!! hoppas vi ses snart da. love love

2008-01-25 @ 15:20:25
Postat av: Malin

kom hem typ runt den 15 februari. för jag åker ju den 18... jag tänkte att vi "tjejer" kunde hitta på nåt och säga adjö:P. du gör ju iofs som du vill, men det var ett förslag :)

2008-01-25 @ 16:49:29
URL: http://mallan88.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0