Lev livet medan du kan

Goddagens.
Ännu en dag då man sov alldeles för länge. Snacka om att man har vänt på dygnet nu.. Ska försöka ta tag i det imorgon. Eller äh, vi tar det på onsdag, för då måste jag ändå upp i tid för att gå på intervju.
Håller på lagar mat till Josse och mig nu, hon kommer strax hema från jobbet. Sen ska vi kila ner på stan för att se oss om lite. Har ju blivit lite dåligt med det i helgen. Ska även lämna några CV:n om jag hittar något bra ställe. När en tjej som bodde här före oss sökte jobb, så lämnade hon sitt CV på tre ställen, och fick jobb på alla tre inom loppet av tre dagar. Då får man en liten koll över hur lätt det är att få jobb här! Så man kan i princip bara välja och vraka : ) Jag vill hellre ha ett roligt jobb, än ett trist men välbetalt jobb. Att få både ett roligt och välbetalt vore ju det bästa såklart! Men nu är jag inte här för att tjäna pengar, utan för att leva livet. Ett tråkigt jobb kan man ha i Sverige. : )

image1327


Kommentarer
Postat av: sara

hej. kanske du kan leta upp er adress så ska jag skicka er mkt fina vykort :)

2008-01-07 @ 19:58:37
Postat av: Hanna

Ni verkar ha det bra där eller vad sägs :) Du, jag hade en läskig dröm inatt. Jag skulle skjutsa dig till Örbyhus på min rejser, men det var ormar överallt och jag var lite vinglig på cykeln så man var tvungen att sätta ner fötterna överallt och försöka att inte träffa ormarna :( Skitläskigt! Men de var kul att skjutsa dig på rejsern igen :D

2008-01-07 @ 20:31:05
URL: http://ladystardust.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0