Mannen är kvinnan i huset

Åå, vilken mysig kväll. Har kollat på film, ätit nypillade räkor & avokado och när klockan började närma sig 00.00 ställde sig Marcus och bakade en jätte god chokladkaka som vi har suttit och smaskat på. Vilken tur vi har som fått en man i huset : )

Annars har dagen flytit på väldigt fort. Josse och jag har utforskat centrum lite, men vi har fortfarande inte hittat på Karl Johan.. Vi råkade nämligen fastna i Oslos största köpcentrum. Duktiga som vi var köpte vi iallafall ingenting. Vi har faktiskt bestämt att vi ska ha kläd-, smycke-, skorförbud till februarilönen. Önska oss lycka till!

Nu är det dags att sova. Sussa sött!

image1328
Så här mycket snö är det här. Hur ser det ut hemma?

Kommentarer
Postat av: Hanna

JÖSSES VA MYCKET SNÖ, LYX! hahaha vafan säger du, de där vet du inget om ;) Men lilla Elin, jag trodde du hade kommit över honom ^^ Ska ajg hälsa nästa gång jag pratar med honom? ;)

2008-01-08 @ 07:56:56
URL: http://ladystardust.blogg.se
Postat av: sara

tack så hemskt mycket. här ska det vykort skickas :) och SJÄLVKLART ska jag sola lite åt dig, ska sola åt alla! eller bränna mig åt alla dvs (A) och bilder kmr eventuellt upp om jag hittar ngt internet café också. ha det toppen gumman och hälsa josse. PÄLSKA DIG!

2008-01-08 @ 08:10:30
URL: http://sararan.blogg.se
Postat av: Hanna

Haha lätt att vi ska till Visby och jag kan informera fröken om att det är vecka TRETTIO som gäller :) Jag ska låta bli att hälsa till honom, men ger du klartecken så kör jag ;D Grr grr.. Men MISS HES! Du får minsann gå och lägga dig tidigare på kvällarna hör jag. Vad sa han om jobbet då? Lät det intressant? Keep me updated med vad du ska jobba med thank you. Kor de la hereee

2008-01-08 @ 14:22:36
URL: http://ladystardust.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0