Mobiler kan sabba en hel dag om de inte fungerar som de ska

Morning everybody!
Va, är det sant? Är Elin uppe "redan" nu?
Jaa, det stämmer. Hade mobillarm på som jag tydligen snoozade alltför många gånger på, så att det tillslut slutade larma. Jag trivs inte riktigt med min nya mobil.. Men som tur var (?) håller några på river hela övervåningen/vinden låter det som, så jag vaknade ändå, utan att ha försovit mig. Vi bor på sista våningen så det måste alltså ha varit några på vinden. Aja, de var tur att de livade runt lite iallafall!

Även idag har ett bemanningsföretag ringt om intervju. Det känns som att de sliter i en, trots att jag knappt har sökt något jobb. Det är ju både positivt och negativt. Lite jobbigt är det att bestämma sig över vilket man ska ta. Jag ska iallafall dit på måndag, men om intervjuven idag känns bra så tror jag att jag skippar måndagen. Stället jag ska till idag är inte ett bemanningsföretag = bättre betalt & fast arbete. Problemet är bara att killen jag pratade med igår (han som ska intervjua mig) förstod jag inte ett dugg av vad han sa. Tror bestämt att det är den mest svårtydade norrmannen jag talat med sen jag kom hit. Passande!
Please, önska mig lycka till.

(Jag är nervös för fasen!)

image1336


Kommentarer
Postat av: hanna

men please, du fixar det galant!! :) Kom hem nu! :D

2008-01-09 @ 11:46:22
URL: http://ladystardust.blogg.se
Postat av: mamma

Hoppas att det har gått bra för dej idag. Det verkar vara typ som Siba eller Elgiganten. Inte så långt ifrån där du bor. Det verkar ju bra.

2008-01-09 @ 13:38:55
Postat av: Alexandra

Haha, ja de verkar inte vara bättre. Sockret har valt ut oss till sina offer typ! ;p Hur gick de idag..? Väntar på att bloggen ska uppdateras så alla vi här hemma får veta hur de gått :)

2008-01-09 @ 15:19:53
URL: http://alxandrah.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0