Nu har vi det mysigt i rummet

Hoho.
Har nästan precis kommit hem från IKEA. Vi köpte hem lite mysgrejer till rummet så som doftljus, ljuslyktor och växter. Även fina påslakan & galgar åkte ner i kassen. Så nu luktar det både gott och ser mysigt ut här inne!
Ikväll blir det att lägga sig tidigare än jag har gjort de andra dagarna eftersom jag ska upp imorgon. Det gäller att åka lite tidigare än vad jag behöver eftersom jag antagligen kommer att gå vilse flera gånger om. Om jag har tur följer Malin med, så slipper jag irra runt själv.

Här är min lilla sovhörna.
  

Nu blir det film med de andra, sen blir det gossinatt för min del.
Ha en mysig kväll!


Kommentarer
Postat av: hanna

men gud så mysigt :) mindre mysigt här, det är skitväder och jag är trött på att jobba redan :(

2008-01-09 @ 07:35:51
URL: http://ladystardust.blogg.se
Postat av: linda

vad härligt! nej den här veckan har inte livet lekt för mig alls, för jag har haft inflensan, de har varit ett helvete. passa dig för den. men nu börjar jag iaf bli bättre. forstätt att ha kul gumman och säg till när du kommer hem på besök. puss

2008-01-09 @ 11:23:08
URL: http://liwa.blogg.se
Postat av: Alexandra

Va bra, och din lilla sovhörna ser så mysig ut:) Jag är faktiskt sugen på att åka till Oslo en sväng, min kusin är där och jobbar också. Så vem vet, jag kanske dyker upp där:)

2008-01-09 @ 11:31:34
URL: http://alxandrah.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0