Ring, ring, bara du slår en signal

Anledningen till att jag inte ringt hem till någon är att jag fortfarande inte har kunnat skaffa tele2. För att kunna det måste jag ha ett norskt mobilnr, och för att skaffa ett norskt mobilnr måste jag ha ett norkst personnr. För att kunna få ett norskt personnr måste jag få mina papper från skattekontoret, som jag fyllde i förra veckan. Allt detta kan ta upp till 7 veckor, så det är bara att hålla ut!

Då finns den smarta uppfinningen att man kan prata via telefon på msn, så ni som inte har msn får helt enkelt skylla er själva ; )

image1329

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Åh, de verkar vara så kul i Norge :) Hoppas de går bra med jobbintervjuerna och att du lever livet som bara den!

2008-01-08 @ 17:12:08
URL: http://alxandrah.blogg.se
Postat av: Jenny

Såg att du kikat in på min blogg. Vi har hytta vid Fagernes/Leira, men bor annars i Stockholm. Maken är från Norge.

2008-01-08 @ 19:50:30
URL: http://jennylit.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0