Så nära får ingen gå

Hello.
Gårdagen var lite annorlunda men rolig på sitt vis, om man bortser från alla incidenter som kvällen började med. Får väl börja ta det som en vana tills man flyttar till ett annat ställe. Visst, jag trivs jätte bra här med tjejerna och Marcus, och så länge jag själv är stark & står emot sånt där, får det väl gå.. Jag tvivlar inte på mig själv direkt. Börjar bara bli för mycket nu, men det är jag inte ensam om att tycka så jag hoppas det blir bättre snart!  
Hur som helst , ikväll blir det fest igen och den här kvällen kommer nog bli så mycket bättre! 

Det som är jobbigt här i Norge är att det är stenhårt med åldersgränserna på krogen! I Sverige kommer man lätt in på 20-gränsen, även om man är 18 eller 19, speciellt om man är tjej. Här är det näst intill omöjligt trots att man fyller 20 om ynka tre månader. Om man däremot kommer in av någon anledning slår Oslos krogar Sveriges med hästlängder!

     

Kommentarer
Postat av: Sara

Kan bero på starkspriten som finns inne på 20-ställena (och som 18-19åringar tydligen inte får dricka)?! Så var det iaf när jag bodde i Bergen...

2008-01-19 @ 21:23:32

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0