Surpriceparty

Då var det dags att ladda upp för en ny helg!

Har precis ätit mat och duschat, så nu är det bara att börja göra sig iordning inför ikväll. Det blir överraskningsfest hos någon, sen ska vi vidare ut på byen : ) Jag är taggad till tusen!

Jag har även bestämt mig för att ta jobbet. Det skulle vara i en månad, men troligtvis bli förlängt, men då är det bara för mig att nöja mig med det och skaffa ett annat jobb. Svårare än så är det inte! Det ska bli riktigt skönt att få in en ganska så stor kosing för endast en månad ändå! Jag kan ju ändå grejen, så nu blir mest språket en utmaning. Riktigt skoj faktiskt, älskar norskan!

Nej, nu ska jag ta tag i kallufsen till hår, sen ska vi springa ner till vinmonopolet. Därefter blir det Party med stort !

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0