Tjuvtittat

God morgon!
Idag vaknade jag av att mobilen var envis att ringa. Det var ett 0047 nr vilket jag förstod att det handlade om jobb. Så sant så sant. Med min vackraste morgonröst svarade jag och förstod knappt någonting vad killen i andra ände sa. Han frågade iallafall om han väckte mig (tror aldrig jag varit så hes någongång!!!) och om jag hade tid att komma på intervju imorgon. Alltså har jag två intervjuer imorgon som står på schemat. Båda är för lagerjobb, och jag måste alltså nästan gå efter vilken som betalar ut mest. Det visar sig imorgon! Är dock fortfarande osäker om jag inte hellre vill ha butiksjobb, men känner för att börja med ett lite lättare jobb (& gärna nattjobb) så är det bara att byta sen.

En sak som är jobbigt med vårat sovrum är att grannarna ser in väldigt, då menar jag väldigt, bra. Och det råkar man glömma bort ibland när man står och byter om.. Olyckan hände precis nyss.. igen.

image1331
Mmm, frukost

Kommentarer
Postat av: paulina.

VAR MED OCH TÄVLA!

http://colaburk.blogg.se/1199718732_tvling.html#comment

2008-01-08 @ 15:30:35
URL: http://colaburk.blogg.se
Postat av: Mamma Mamma

Hej svejs! Så mycket snö det har kommit. Här hemma är det bara regn och slask. Har du inte varit till någon mataffär och frågat om jobb? Eller IKEA ev. något köpcenter? Kramizar

2008-01-08 @ 15:46:36
Postat av: Elin

Mamma:
Ja fast nu börjar snön smälta bort igen. Nej jag har inte lämnat något cv till affärer än eftersom jag inte vet hur jag vill göra. Kan vara bra att börja på lager också, de tjänar väldigt bra. Butik ligger nästan lägst.. men det kan ju vara roligare! Får se hur jag gör. Tror jag börjar på lager, så tar jag butik sen när jag tröttnat på lager. Kramar till er där hemma!

2008-01-08 @ 16:05:52
URL: http://elpejlin.blogg.se
Postat av: sara

lisbeth, du är tuff som skriver kramizar :D:D!!

2008-01-08 @ 16:29:33
URL: http://sararan.blogg.se
Postat av: Mamma

Kommer just in efter en promenad med jeppe. Det är snorhalt ute. De där lagren ligger de långt ifrån där du bor? Vad är det för lager? Får du jobba skift? Hur har det gått för Josse? Som du ser har jag många frågor, sen är det lite kul att skriva oxå. Hej hej

2008-01-08 @ 19:46:03

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0