1 vecka kvar till Gotland + Ön ikväll

Godmorgon!
Sovit gott? Jag sov väl inte sådär jätte bra inatt. Hade ju inte min boaorm bredvid mig. (A) Börjar ju nästan bli lite bortskämd..
Nåja, idag blir det Ön igen. Eller ja, ikväll då. Åker väl antagligen till Söderfors innan och förpartayar lite. Kan bli kul!

Annars är det 1 vecka kvar till Gotland nu! Det ska bli såå härligt. Hoppas verkligen på fint väder. Jag, Sara, Jullan & Hanna är det som åker. Kan ju inte bli annat än galet :D + att det är Winnerbäck på onsdagen!

Nog om det.
Det skulle tydligen vara den finaste dagen idag, på den här veckan, så här inne kan man ju inte sitta & blekna!


Kommentarer
Postat av: hanna

Kom du hem ordentligt? :) Duu duu, det är klart du ska festa på fredag! Vi kan absolut vara hos mig på lördag och festa till det, men på fredag är det fest också! Så banga inte på Saras fest för då blir hon ledsen :)

2008-07-16 @ 07:19:08
URL: http://ladystardust.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0