Gnagesår gör ont

Oooh, så det är varmt ute! Redan klockan 06.00 när jag klev upp var det stekhett. Men det är väl inte direkt något man får vara med om mer idag. Sitter här inne i receptionen och fryser istället :P Ganska tråkigt nu när det fina vädret är här, men från och med måndag är det jag som har semester i ca en månad framåt! Hur underbart är inte det då? 

Köpte, som lovat, puma-skorna jag visade igår +massa andra grejer. Dum som jag är lär jag mig aldrig att man kan inte gå på en långpromenad med nya skor. Det går inte. Skavsår (gnagesår som det så fint heter på norska) efter halva vägen, så har man ju lika långt tillbaka och aj aj aj vad ont det gör då! Man lär sig (aldrig?) utav sina misstag..



En söt liten blommig kjol som jag köpte igår

Kommentarer
Postat av: Anonym

superfin kjol!

2008-07-04 @ 08:08:00

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0