Jag gillar gymmet

Hej tisdag.
Här har ni en skakande och helt utmattad Elin som skriver. Har nämligen varit på mitt första gympass på ett halvår. Och det kändes kan jag lova. Kan hända att jag tog ut mig för mycket, men det var ju så kul med alla nya maskinerna! Till skillnad motför många andra tycker jag det är kul med gym. Att få ta allt i sitt eget tempo och med sina egna vikter. Sen den där träningsvärken som det känns som att man kan dö av ibland, den gillar jag.

Pappa fyller år idag! Åldern låter jag vara oskriven ; ) För mig är han fortfarande 40! Lite av släkten är här, och även jag har fått presenter! Försenade 20 års presenter. En big kokbok, choklad & 2 presentkort på IKEA & elspar. Perfekt att ha till senare!
Nu håller jag på fixar mig lite. Ska på förfest på Dag H ikväll, med utgång efteråt. Länge sen man skakade rumpa nu : )


Kommentarer
Postat av: Anonym

DAG H VÄNTAR PÅ DIG :D

2008-07-18 @ 18:08:26

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0